Senaste nytt!

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev något så här kommer lite uppdatering:

 

Lever och mår bra!

Hoppas ni inte trodde annat.

 

Ska köpa häst!

Det är snart helt klart att jag kommer att vara ägare till en och en halv häst (Malin & jag äger ju Bosse tillsammans).

Hästen som jag kommer att köpa är lille Sammy som jag nu har haft på foder ett tag. Han har redan gått igenom besiktningen utan problem så nu är han snart min.

Vi kommer inte att sälja Bosse men då han bor tillsammans med Malin så är det roligt att ha något eget att kunna rida och träna på.

 

Jobbet går bra!

Jag har fått utökad tjänst till 100% efter jul. Jag trivs verkligen super bra med trevliga arbetskollegor, underbara elever och fantastiska hästar.

 

Vi ska flytta in till Umeå!

Drömmen är att kunna köpa vår egen hästgård men då det är lite ont på marknaden och vi vill spara lite mer pengar och tid har vi bestämt oss att flytta in till Umeå istället för att pendla ut till Vännäs. Hästgården får förhoppningsvis komma på något år. Även Sammy kommer att flytta och kommer snart att få bo på Hippo för då blir det också enkelt för mig att hålla igång träningen.

 

Har bokat bröllopsresa!

Nu har vi äntligen bokat bröllopsresa som vi inte fick åka på direkt efter bröllopet då jag åkte ned på kurs på Strömsholm dagen efter bröllopet. Vi kommer i alla fall åka till Teneriffa i början av januari.

 

Ska försöka bli bättre på mina uppdateringar då det har blivit allt för dött här på bloggen!

Min fina Sam-Sam

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: felicia

Hejsan, väldigt fin blogg! :)
Kika gärna in den nya headern hos mig av Ztreliin.se kram :)

2012-11-20 @ 21:20:10
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0