Mitt i veckan!

Dagen har gått i 180 och jag har haft lite svårt att bara varva ned och kunna sitta stilla.

Det känns som om man inte har gjort något alls även fast man har gjort så otroligt mycket.

 

Sammy tömkörde jag idag och han var så fantastiskt fin!

Igår när jag red för Kerstin jobbade vi mycket med övergångar och tempoväxlingar, har problemet med att han tappar bjudningen i övergångarna. Det kom jag åt helt super när jag jobbade honom på töm.

Kände dock att jag själv inte hade så mycket kondition, att springa runt i det nya underlaget  ridhuset var otroligt jobbigt. Det är otroligt roligt att tömköra Sammy och nyttigt att få träna då det är en konst att kunna tömköra på rätt sätt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0