För om man drömmer om Paris så hamnar man på något vis....

....liks i Vännäs i alla fall.

 

Är så himla arg på min nya mobil då jag igår kväll hade ställt in den på 04.30 då jag behövde åka 05.00 för att vi skulle åka från Kerstin 05.45.

 

Jag sover ofta väldigt lätt när jag vet att det är superviktigt att jag kliver upp en viss tid. Vaknade klockan fyra och var rätt pigg men tänkte att jag absolut skulle ligga kvar till halv fem då vi skulle hålla igång hela dagen och lyckades självklart somna om.

 

 

05.45 ringde min telefon och jag förstod på en gång att det var min vanliga ringsignal som lät och inte väckarklockan. Det var så klart Kerstin som undrade vars jag var. I mitt huvud kunde jag bara höra massa svordomar då jag förstod att jag aldrig skulle hinna ikapp och inte heller hade råd att köra fram och tillbaka till Dannero själv.

 

Jag är så himla arg och besviken att jag inte kunde åka då jag hade sett fram emot Jens hela veckan. Livet går dock vidare men det känns väldigt surt just nu....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0