Dagarna går så fort...

 

Idag så var min plan att kliva upp riktigt tidigt och åka med Sammy in till ridskolan i Vännäs för att träna.

Dock tyckte min rygg lite annorlunda för när jag skulle upp hade jag så ont att jag inte kunde ta mig upp ur sängen. Fick proppa i mig lite värktabletter och ligga kvar i sängen någon timme innan jag klev upp.

Fick så otroligt ont i ryggen redan igår så det verkar vara dags att besöka kiropraktorn igen.

 

Då jag blev försenad bestämde jag mig att skritta ut en liten sväng istället och tänkte att om han studsar till så hamnar jag på backen då det kändes som om jag var steloperera. 

Han skötte sig dock super och tyckte det var så roligt att komma ut.

 

Det är som balsam för kroppen att sitta på hästryggen! 

 

Åkte sedan till jobbet där jag tog ut Sune på en promenad i skogen. Han tyckte det var riktigt roligt och var otroligt modig och skulle gå först och visa vägen.

 

Sune är kanske inte någon vidare modell men han är söt i alla fall! 

 

Avslutade kvällen med att ha några lektioner och nu är jag hemma och myser i soffan framför en bra film med chips och godis.

 

Imorgon åker jag tillsammans med Kerstin och hennes dotter Sandra ned till Dannero för att se på en clinic med Jens Fredriksson som vi hade som lärare när vi gick utbildningen på Strömsholm 2010.

Har aldrig ridit för en bättre tränare som gav mig sådan självförtroende och förklarade allt så att man enkelt kunde förstå. Är en otrolig förebild för alla hästmänniskor!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0