Om jag bara hann

Som vanligt så är uppdateringen värdlös och obefintlig, men det finns verkligen inte tid längre, utan det får bli lite då och då istället, därför är det bra att ni kan följa oss genom bloglovin, eller facebook!

Men men, dagen i sig har inte erbjudit så mycket, så skriver därför inte mycket om den. Veckan som har gått har sett ut såhär:

Måndag: Regn och dåligt väder, ut i skogen och klättrade med både Bosse och Conrad.
Tisdag: Körde Conrad och red ut med Bosse.
Onsdag: Körde Lennart som äntligen fick på sig sin tappsko och Bosse fick sulor, så red som sagt det där underbara dressyrpasset!
Torsdag: Conrad gick ett snabbjobb med Ove, jag och Annie var och hoppade hästarna och hoppade bana på 90-1m vilket gick super, är så taggad nu!
Fredag: Körde Lennart en tur i skogen och träffade på rådjur, han skötte sig kanon. Bosse fick en kort barbackatur innan min rumpa gav upp.
Lördag: Pappa körde Lennart, dom andra vilade.
Söndag: Red Conrad på kvällen inför morgondagen, dom andra vilade.

Ja imorgon så startar alltså vår fina Conrad på Umåker, ska bli himla spännande. Imorgon väntar det dusch och göra han så blänkande som det bara går! Bra väder ska det bli också!

En tråkig grej är att jag måste ringa veterinären angående Bosse, som har hostat till och från sedan jag fick honom från Maria. Senaste idag när jag ledde in honom, därför fick han vila idag också. Han har ingen feber och är pigg och glad att rida, så får se om jag kan få något tips som kan hjälpa honom.


Mina fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0