Eldas upp

Jävla bussar, värmen är typ på för fullt och dom har gjort allt för att få av den, utan större lycka...

Kan då passa på att skriva lite mer om dagen och gårdagen.

Igår var det trav på Solänget så innan allt började så drog jag och Annie oss över till ridskolan och gymnastikhoppade hästarna. Det var första gången på uteplan, så Bosse tyckte det var kul, men jag tror att både han och jag hade lite träningsvärk från dagen innan då vi var ut och galopperande i 6,5km.
Vi byggde iaf upp en linje som vi hoppade några gånger och busade lite med dom i pullermangraven.

I Vännäs så fick jag prova på Sammy för första gången, var nog en rätt rolig syn då han var otroligt känslig för vikthjälperna så i galoppen for han med bakdelen både till höger och vänster så Maria fick sig några goda skratt.

Idag var vi ut igen och jag fick prova på att hoppa honom lite, vi började med att travhoppa och det tog ett tag, men sedan kom jag på allt mer eftersom hur han skulle ridas. Men tusan vilka språng han har i sig!! Jag trodde verkligen jag skulle flyga upp till himmelen! Mäktig känsla och även här satt jag mest bara och skrattade.

Har en massa bilder och filmer som vi får se om jag vågar lägga ut ;)

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0