Då får väl jag också ta tag i detta

Ja som sagt, här lyser verkligen uppdateringen med sin frånvaro, men jag har verkligen inte orkat ta tag och skriva.

Just nu sitter jag på tåget som ska ta mig upp till Umeå och därefter ska jag vidare till Vännäs. Imorgon vid lunch blir det resa mot Piteå och jag kommer hem igen på söndag.
Jag känner just nu en sådan ångest för jag glömde säga hejdå till min häst innan jag åkte och det är bland det värsta jag vet, men det var fullt upp med att hinna fixa allting innan jag skulle åka...

Bosse ja, min fina älskade och underbara häst! Han mår väldigt bra, dom blev skodda förra veckan och vi har nu försökt balansera upp honom lite mer, så han har fått lätta travskor med tvärtå fram, och det har än så länge funkat bra.

Det var dessutom klubbtävling i söndags och jag red både Bosse och Divan i 80+90cm och dom var 0:a i båda! Fina Divan gick sin andra 90 och sin första omhoppning och gjorde det kanon! Jag är så nöjd med dom, så första starten ska bli i Kramfors i Juni.

Det var lite av det som händer just nu, min fina vän Johanna kommer dock flytta från Solänget, med början idag och det suger verkligen!! Är så himla ledsen över det :(

/Malin

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1030197/images/2012/pic_201056722.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0