Visste ni att...

... Jag är äger 45par örhängen, ägde fler innan jag flyttade ifrån Umeå, men valde att sortera bort några, förstår dock inte varför jag har så många, då jag inte använder det dagligen, men det är lätt hänt att det följer med ett par när jag varit en sväng på stan.

... Mer än hälften av alla mina kläder kommer från Cubus, vet inte varför, men det har bara blivit så, och det är inte ovanligt att jag är klädd från topp till tå med kläder från bara Cubus.

... Jag hatar att duscha, tycker det är jobbigt med att man blir kall efteråt och det tar bara tid. Förstår verkligen inte folk som duschar på morgonen. Det betyder dock inte att jag aldrig duschar som ni nu kanske tror haha
... Om jag har tråkigt så kan jag ta upp min mobil och fota fula bilder på mig själv, för att sedan sitta och skratta åt dom, eller mms:a dom till Emma eller Britta...

Kommentarer
Postat av: Lisa

visst är det sjukt!! sen att det är normalt där och folk bara står och jublar i bakgrunden blir man ju helt förstörd av..

2012-03-15 @ 01:54:47
URL: http://lindbergl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0