Vi lyser med frånvaro

Tillbaka till vardagen då, jag har haft världens bästa helg, om man bortser från att Bosse har varit förkyld och vilat hela helgen, men i övrigt har det varit kung!

Har lite bilder och filmer som jag tänkte dela upp i olika inlägg, men kan sammanfatta helgen i detta inlägg.

Fredag: Bosse vilade, Lennart och jag busade på plan, och han hade verkligen mycket energi och bockade och busade hur länge som helst. Sedan var jag även på ridskolan och red ut på Divan som var dum i huvudet... haha, kom inte ens upp på henne för hon stod och stegrade, sparkade och var allmänt dum, så jag gick in och hämtade longerlina och körde av henne den värsta energin. 
Sedan tog jag mig upp, snurrade några varv på plan och sedan ut i skogen. Vet inte varför jag gör det när jag vet hur mycket som kan hända, men har man en plan så har man!
Tog oss runt banvallen iaf och sedan träffade jag på Johanna som körde sin Björn så då fick hon galoppera på efter honom och efter det var hon verkligen lugn och snäll ;)

Sedan på kvällen var det fest för att fira världens finaste Emma som fyllde 21år!
Lördag: Lagomt pigg var jag när jag åkte ut till stallet och körde Lenne i skogen i 45min, han var dock kalasfin och pigg och fräsch! Bosse vilade.

Festade vidare på kvällen, äre födelsedagshelg så äre! Härliga människor har man omkring sig iaf.

Söndag: Klev upp efter ha sovit i fyra timmar och åkte till Sundsvall med mamma och Anders, fick inte riktigt med mig det jag hade tänkt men jag är nöjd. Bilder på det kommer sen.
Pappa körde Lenne och Bosse vilade.

Måndag: Lenne vilade och Johanna fick skritta ut på Bosse tillsammans med jag på Conrad och Ida på Riggo, tror vi var ute i drygt 1h, mycket trevligt var det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0