Väntar på att tiden ska gå

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli tolv så jag kan fodra lunch till hästarna, två stycken ska starta ikväll så dom ska in och torka och mongohingsten ska ut i hagen.
Därefter ska jag ta mig en tur till banken i Sidensjö eftersom bankerna i stan vägrar ta emot pengar... Värdelöst!
Sedan ska jag köra Lenne när jag kommer tillbaka, åka och rida Bruno på Cape och sedan ikväll ska jag hoppträna för Maria på ridskolan är det tänkt.

Kan inte lägga upp några bilder då det är för dålig anslutning, men det kommer väl under helgen.

Idag har jag pedant mockat och sopat upp allt spån så boxarna ska få luftas, sedan skrubbat krubborna och vattenkopparna och när jag kommer tillbaka så ska det spånas och bli fredagsfint, passar bra till att Maria kommer hem i helgen, får man finbesök så får man!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0