Tredje gången gillt

Uppdatering från mobilen då jag inte orkar starta datorn.

Har haft stallet idag och fick hjälp av Maria så det gick riktigt fort, strax före 9 var vi klara och då åkte vi över till ridskolan för att fixa åt Divan, och sedan for jag tillbaka till Solänget och gjorde iordning Bosse, sedan red jag och Maria på planen och Pernilla kom och fotade :)

Jag var så himla oseriös då jag hade träningsvärk sen igår och var jättehungrig haha, Bosse hade även han lite träningsvärk tror jag då han var lite stel, men efter lite bus så var han sig själv igen.

Sedan fodrade jag lunch innan jag åkte hem och sov lite, hjälpte Maria att snygga till sig lite för hon är just nu på återförening med alla "9or". Det är nämligen 10år sedan dom gick ut.

Jag åkte sedan till Solänget och tog in lite hästar, men lämnade Bosse och Conny (Pennans smeknamn på Conrad) ute och ska nu åka och ta in dom, haha är så drygt men vad gör man inte för hästarnas skull!

/Malin


Kommentarer
Postat av: Pernilla Larsson

Ryck upp dig Conny, JOBBA CONNY! Det finns dom som har det värre än du!

2012-04-01 @ 11:02:57
URL: http://horseinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0