Stora skrittdagen

Idag har jag både varit ute på ridskolan och Cape, började ute på Cape där jag skrittade ut på Bruno tillsammans med Ina och Stella, gick inte att göra så mycket annat, men bättre än inget alls :)

Sedan åkte jag ut till ridskolan och skrittade Divan i ridhuset i ca 35min. Andra dagen idag hon skrittas, hon är inte den bekvämaste barbacka, men det är svårt när hon inte kan ha en sadelgjord.

Nu har jag varit och köpt sulor till mina skor eftersom jag har haft problem med ena foten på slutet, slängt i mig lite mat, så nu ska jag vila lite innan jag åker ut till ridskolan igen för att mocka och fixa åt Divan som jag inte hann innan.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0