Snabb uppdatering

Idag kom alltså kära Mighty Bouncer ner till Övik igen.
Jag åkte ut till stallet vid halv 12 tiden, och då lastade vi först upp hö och sedan fick jag en liten genomgång, jag ska nämligen släppa ut imorgon, så det var lite att memorera.
Vid 13 tiden rullade Maria, Johan och Bosse in på stallbacken och det var bara att lasta ut alla 100saker som ni såg på hennes bild. Än så länge är det rörigt, men på måndag hoppas vi kunna börja göra om så det blir ordning :)

Jag red sedan Bosse till ridhuset och tränade lite markarbete för Maria som var riktigt roligt, och Bosse var väldigt taggad. Hon filmade lite så det kommer nog upp någon dag.

Sedan tillbaka till Solänget där jag fixade iordning det sista och lämnade Bosse mellan sina nya jobbiga boxgrannar, nämligen två stycken hingstar som inte är så jätteglada över sin nya boxgranne utan mest bara står och skriker, men dom lugnar nog ner sig tids nog :)

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon och hinna med stallet, hämta upp lilla Lennart från Dannero och rida Bosse och Conrad!

/Malin


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: tack! :D Jo det kan jag nog göra, ska bara hitta en dag som jag kan gå ut och knäppa alla kort på :P

2012-03-12 @ 18:20:08
URL: http://dressyremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0