Nu är det helg

Har klarat av dagen med lite Ipren och Alvedon dock mår jag ännu inte helt hundra.

 

Morgonen började med morgon stalltjänst på jobbet och sedan hade jag lektion för gymnasiet som gick riktigt bra.

 

På eftermiddagen efter jobbet så red jag ut med Bosse en sväng som hade energi så det räckte och blev över. Då det blåste väldigt mycket så triggar det ju ännu mer men han höll sig ändå på mattan och tur var väll det då ryttaren på ryggen inte var mycket att hurra över.

Hoppas på att jag mår bättre imorgon så blir det lite större trim i alla fall.

Tyvärr så är ju ridhuset upptagen hela helgen pga av hopptävlingar  så då får jag helt enkelt roa mig med att rida ute, tänkte dock åka förbi och titta på tävlingarna då jag själv inte är med.

Jobbar också 1timme imorgon och 5timmar på söndag med att ha lektioner.

 
Bjuder på en bild på snyggingen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0