Nu är dagen slut

Måste nu hoppa i säng så det blir inte så mycket bloggande för dagen.

Började jobb kl 7, har haft en lektion på morgonen och sedan har vi instruktörer suttit i planeringsmöte hela dagen. Då jag har lite lätt feber så mår jag inte helt 100% men med lite alvedon och ipren klarar man av dagarna.

Efter mötet så var jag med i en studie som håller på att göras för ungdomar inom ridsporten, intervjun för detta tog ca 1h och sedan kunde jag bege mig hemåt.

 

När jag väl kommit hem tog jag det lugnt ett tag innan jag åkte ut till Sammi. Säger det åter igen:

  • Det är så förbaskat trist med underlaget ute!!! Det är hårt, halkigt och är allmänt dåligt.

Sammi skötte sig superbra även om det bara blev en lugnare uteritt.

Tog hand om hästarna ikväll och har dem även utsläppet imorgon och på fredag då Sara är bortrest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0