Måndagen

Det blev tyvärr ingen uteritt med Annie idag, utan istället tog jag och Bosse själv en skrittur till ridskolan och tillbaka, sedan red jag lite på plan iväntan på att hon som höll på med sin häst där skulle bli klar så jag kunde släppa honom.

När jag tog in honom så var han nämligen väldigt busig och gick och kastade med huvudet, vilket är ett tecken på att det är bus i kroppen, så när jag väl släppte honom så blev det en jäkla fart, har aldrig sett honom bocka och sparka bakut så högt förut, så det var nog välbehövligt!

När han väl hade lekt klart fick han komma in och sedan tog jag ut och longerade Lenne som också hade lite myror i benen då han busade och hade väldigt roligt, han sprang och bet i longerlinan och försökte sedan dra iväg.. Så ja, han har sina rätt att underhålla sig på, söthästen :)


Bosse Bäver lagomt uppblåst



Två filmer på racerhästen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0