Inte min dag

Dagen började bra, fick sovmorgon vilket var väldigt skönt, åt lunch hemma och åkte hemmifrån strax efter 12, dock hann jag inte långt innan jag krockade med bilen, dock var det inte mitt fel, och det gick bra för oss båda som körde, dock inte lika bra med bilen... Det är verkligen små marginaler det handlar om, 2sek tidigare och jag hade kanske inte suttit här och 2sek senare så hade ingenting hänt. Men men, orkar inte dra den historian.

När allt var uträtt kunde jag äntligen åka till stallet och hade planerat en uteritt med Lisa, så jag mockade och fixade allt, dock strulade det sig lite för Lisa så det blev inget idag, istället longerade jag Bosse på planen, vilket var bra för jag fick bekräftelse på att stackars är förkyld. Han hostade och snorade, så nu blir det vila för honom i helgen och bara skritt så hoppas jag han piggar på sig. 

Imorgon ska jag busa lite med Lennart på plan/longera och sedan ska jag även rida Divan. Jag hoppas på fint väder för då kan Bosse och Lenne vara ute länge!
Och ikväll har faktiskt jag och pappa grillat för första gången iår, mums!

Fina bilen..


Biffen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0