Ingen stalldag, nästan

Nu är helgen över och idag var första dagen på länge som jag inte var ut till stallet (förutom om jag varit sjuk). Det kändes rätt så underligt så det är tur att det finns lite hästlukt på jobbet i alla fall ;).


Red GG på jobbet som var riktigt fin, ännu en häst som jag kan stoppa in i mitt eget stall när jag väl skaffar ett. Enligt Jenny så innefattar det att jag kommer ta med mig mer än hälfen av alla ridskolehästar när jag köper eget stall, men det är ju bara för att vi har så många fantastikt fina.


Kan ännu inte fatta att Bosse har flyttat men jag vet ju att han har det super nere i Ö-vik med Malin. Imorgon kommer ju nya stjärnan vilket känns skönt så jag inte tänker för mycket på att åka ned till Ö-vik och kidnappa Bosse tillbaka upp till Vännäs.

 

Här kommer i alla fall några bilder från helgen. Ska försöka få upp filmen när Malin hoppade också.


Bosse redo för avfärd, endast lädergrimman som saknas.


En glad Malin och Bosse påväg till ridskolan för att träna. Duktiga var de båda två trotts att Bosse var väldigt glad över att få med lite bommar i träningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0