Hemma och vänder

En förmiddag avklarad, är nu hemma hos mamma en sväng för att sedan åka tillbaka ut då jag ska skritt ut med Annie.

På förmiddagen har jag mockat och gjort mat och sådant vanligt, sedan har jag även ridit Conrad. Det går framåt, sakta men säkert, men det är en bit kvar. Längtar till Maria kommer ner så hon kan hjälpa mig.

Jag ska se om det blir lite longering av Lennart också, han är lite snuvig men ingen feber, så vill inte anstränga honom för hårt. Har iaf idag påbörjat en ordentligt uppfostran av honom sin innebär att man inte får mumsa på folk och man ska stanna när man ber honom om det. Han är världens snällaste att sköta och köra, det är just att leda som han är lite trixig med.

Här får ni första bilden på Conrad, han är så snygg!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0