Glömt att berätta...

Jag ska faktiskt tävla på söndag!
Tyckte det var trist att jag inte hade någon häst att tävla, men kom då på (smart som man är) att jag faktiskt har Bosse nu! Ska dock efteranmäla mig på söndagmorgon, och tror bara jag rider LA:1an då jag nog inte kommer orka något mer.

Ska eventuellt även tävla Divan, beroende på hur hon känns imorgon, då hon nu äntligen kan ha sadel :) 
Men tror det bara blir LB:1an för henne, då hon inte gått så mycket på slutet.


Däremot en tråkig grej är att det nog inte blir något Timrå. Ville rida en 90+100cm med Bosse och en 80+90cm med Divan (eller åtminstonde en 80cm), dock har dom varken någon 80cm, och sen är både 90+100cm Clear Round på lördagen och det åker jag inte ner för, känns sjukt ovärt och blev så besviken när jag såg det. 
Får hålla mig tills utomhussäsongen drar igång istället, har jag mer tid att träna båda hästarna :)

Min fina dressyrhäst i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0