Fredagen och lördagen

Vi börjar där vi slutade, jag lämnade Divan på fredag vid lunch tid, och hon har mått bra sen dess.
När jag hade varit på stallet gick jag en sväng på stan, fixade inför kvällen, och rätt som det var så var det dags för lite fest för att fira min födelsedag, som alltså var på lördagen.

Är så himla glad över alla människor som kom hit, även om det blev lite trångt och man inte hann hänga lika mycket med alla, men jag hade väldigt trevligt och var himla stolt över mina lekar haha!
Tyvärr har jag nästan inga bilder från kvällen, vilket är sjukt trist!
På lördagen sov jag ut till elva, innan jag åkte iväg och handlade inför själva "kalaset", släkten kom och även Emma och Lollo. Det blev en massa fikande, och efteråt spelade jag lite sällskapsspel med min fina bror och hans flickvän Amanda.

Sedan ringde Lollo upp mig och frågade om jag ville hänga med dom ut och äta, så gjorde mig iordning, stack till dom och hade en väldans trevlig kväll, skön och spontan födelsedag helt enkelt!

Min kusin tog min telefon och tog fula bilder på sig själv, därför måste jag dela med mig

Extremt värdelös bild på Julle, Sandra och mig

Och en väldigt bra bild på Freddan och Britta

Min bror fick dekorera en av tårtorna, bör nämnas att han fyller 28år iår...

Massa fika!

Min fina kusin Clara

Och en inte allt för fin bild..

Och en trött tjej efter 2 dagars firande

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis i efterskott! :-)

2012-03-06 @ 00:31:44
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0