Få se nu

Vi kan börja med söndagen eftersom det var där vi slutade!

Jag hade stallet, så började morgonen med det, dock blev jag sen ut då det tog 100år att koppla på transporten på bilen i all ishalka. Hann släppa ut alla hästar och mocka tre boxar, sedan var klockan 9 och vi åkte iväg till Dannero för att hämta hem lilla Lennart.

Lastningen gick bra, han tjurade lite, men med lite mat så var han inte svårövertalad.
Han stod som en ljus hela vägen hem och tyckte det var spännande att komma till ett nytt ställe.

Gjorde sedan klart stallet och på kvällen red jag Bosse i ridhuset, tränade lite skänkelvikningar och hade en bom med i arbetet så tränade lite avståndsbedömning och varierade tempot. Han var jättefin hela passet så det var bara roligt!

Har tyvärr inga bilder från den här dagen, men har från andra dagar, så ska lägga in dom och skriva inlägg så fort jag kommer hem igen, nu ska jag åka och ta in hästarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0