Dom gör en så lycklig

En härlig dag har det varit idag, åkte ut till stallet imorse och släppte ut hästarna, mockade och sådant, innan jag åkte över till ridskolan och gjorde samma sak med Divan.

Därefter åkte jag hem en stund och sov då jag lyckades somna vid 2-tiden igår, inte så lyckat.
Väl vid lunch åkte jag ut och fodrade, såg på när kung Conrad kördes, och sedan longerade jag lillskiten Lennart.
Han var på riktigt bushumör idag, så det blev en stor diskussion om vem som var ledaren, men jag vann.
Därefter red jag ut på Bosse med Stella och Rita. Provade och rida på ett rakt bett idag och han var så himla fin!
Var bara ute 30min eftersom han har stått i helgen med sin förkylning, tyvärr snorade han efter ridningen idag också, men ska fortsätta jogga han lite i veckan så får vi se vad som händer.

Därefter över till ridskolan igen för hoppträning för Camilla med Divan, men mer om det i ett annat inlägg.

Måste verkligen sova nu, imorgon ska jag hinna med banken, rida, köra, longera, köpa foder och hämta hö.
Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0