Det som händer i livet

Som ni alla vet, så flyttar alltså Bosse ner till Ö-vik på lördag.
Nu är det äntligen klart med stallplats, och vi ska stå på Solänget. Vi ska även hämta hem en lite kallblodshingst ifrån Bergsåker som är pappas, som jag kommer att sköta och köra.
Samt så kommer jag fortsätta rida hästen som jag skrivit om innan, Conrad heter han, och ägs av min pappa, och två till.

Det är alltså mitt jobb, som jag har bestämt mig för att hålla på med åtminstonde fram till hösten. Vad som händer då är ett frågetecken, men jag är verkligen nöjd med hur det ser ut nu och är väldigt taggad inför en ny utmaning.

Självklart ska jag fortsätta att hålla på med Divan så mycket jag får, och hoppas på att det kan bli en härlig tävlingssäsong med både Bosse och Divan!
Det är alltså det som händer i mitt liv just nu, så det kommer bli mer hästsnack framöver, så jag hoppas bloggen blir roligare att läsa.

Maria får dock stå för avslöjandet om vilken häst hon får hem på tisdag!

Bara några få dagar innan jag äntligen har världens finaste häst hos mig igen ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken söt häst :)

2012-03-07 @ 16:14:07
URL: http://www.hastkarin.blogspot.com/
Postat av: vira

fin blogg!

2012-03-07 @ 16:49:42
URL: http://viras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0