Dagen

Sov ut idag, väldans skönt! 
Klev upp vid halv 12 någon gång, och gick till Järven för att låna en bil, drog ut till solänget och sedan ridskolan för att filma Pernilla medans hon red Lucifer. Dom var riktigt duktiga tycker jag, och jag blev väldigt inspirerad till att träna.

Jag och Divan var ut på en kort promenad i det fina vädret och hon var pigg och glad, ingen feber men är väldigt svullen vid såret. Imorgon ska jag prova skritta henne en stund barbacka i ridhuset, så att hon får jobba lite, då hon inte verkar ha ont av såret. Om svullnaden lägger sig till helgen så hoppas jag på att man ska kunna longera henne i trav och galopp så hon håll igång. Det är jobbigt att det ligger på det stället det gör, då det är det sadelgjorden ska ligga, men har vi tur så läker det fint.

Hon måste hållas igång efter koliken, så det vore bra om allt flyter på nu!

Nu ska jag hoppa i säng för jag ska kliva upp klockan 5 imorgon, sedan ska jag se om jag äntligen kan göra ett avslöjande!
image description
Fina Divan och Maria i Umeå i höstas

Kommentarer
Postat av: Pernilla Larsson

Blir så glad bara av att läsa att du tycker vi är duktiga! :)

2012-03-07 @ 15:12:21
URL: http://horseinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0