Dag nr 2 i veckan

Hinner tyvärr inte skriva så mycket idag heller för dagen var tyvärr 10ggr mer hektisk än gårdagen.

Hann kasta i mig lunchen vid halv fyra och har precis lyckats äta middag nu klockan elva på kvällen. Dock är ju livet så ibland men man överlever ändå :)

 

Vad jag inte överlever är min förbaskade transport som ger mig gråa hår. Hade tänkt att åka och träna ikväll men så blev tyvärr inte fallet utan jag får helt enkelt åka imorgon istället.

 

Red i alla fall ut idag och Bosse var ändå dagens höjdpunkt och var fantastiskt fin. Har även skrivit på fodervärdskontaktet på nya hästen som kommer nästa vecka.

 

Nu är det tyvärr dags att hopa i säng då jag börjar jobba tidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0