Är så trött att jag vill dö

Hemma och lagar middag nu en sväng, hela eftermiddagen har vara gått i ett och jag längtar tills jag får lägga mig i sängen och sova! Längtar såklart också efter att få rida min fina häst ikväll!
Hoppas verkligen på att det är ledigt så det går att hoppa, blir så omständligt annars.

Körde Lenne i skogen, han var tittig idag och slängde sig för stakars Matilda och Alle när vi skulle köra förbi dom, annars travade han väldigt fint idag.

Bruno var väldans pigg idag så jag är glad att jag plockade på en graman då det första han gjorde var att stegra sig då han absolut inte ville ridas på plan
Tränade lite galoppombyten med honom, och efter ett ta släppte det till, men vi hade en kamp med dom till höger.

Nu ska jag äta min extremt lyxiga fredagsmiddag som består av spagetti och köttbullar, sedan ska jag åter ut till stallet.

Bjuder på bilder av Lenne och hans nya grimma och täcke (ska inte matcha haha) och Bruno innan ridtur.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0