Veckan som gått

Det har varit lite dålig uppdatering från min sida under veckan.

Jag har haft fullt upp med jobb och Sammy så de timmar som jag inte jobbat har jag försökt att ta igen lite sömn.

I helgen har vi varit ned och hälsat på lite släkt och också passat på att träffa prästen inför bröllopet.

Helt plötsligt kändes allt mycket mer verkligt när vi fick prova att gå upp till altaret och öva inför ceremonin.

Förstår inte hur jag ska lyckas att hålla mig från att gråta i kyrkan då jag rakt blir tårögd bara av att öva.

Nu är det inte länge kvar utan den 14juli är ni hjärtligt välkomna till Själevads kyrka kl 14.00 för de som är intresserade av att komma.

 

I veckan är det fullt upp med jobb, ska vara med på en hoppträning och på lördag fyller jag år. Dels ska jag försöka få klart de sista förberedelserna för bröllopet.


Fina Själevads kyrka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0