Min fina!

Åh, vilken lyckad hoppträning!
Hoppade bana idag inför helgen och det kändes så himla bra! Hittade en galopp som jag undrar vart jag har haft den gömd de senaste halvåret med idag satt den verkligen som en smäck och det kände jag redan under uppvärmningen.

Nu till helgen ska jag dock fokusera lite mer på min noggranhet, det var lite slarv med vägarna idag om man ska vara petig och jag önskar jag hade sett ut distansera tidigare, men det är om jag ska vara petig!

Fina fina häst!!

/Malin


Kommentarer
Postat av: Annie

FAN HELLER, ALLT VAR BRA IDAG! :D

Spara pekpinnen till den behövs, ingenting att klaga på idag. Ibland ska man bara tänka bort det där LILLA, LILLA som "fattas". Tänker man bara på dom småsakerna så blir det värsta högen till slut och man börjar tänka på vad man ska göra och inte göra.



TÄNK INTE, RID BARA FÖR SJUTTON!

Ska börja med det jag också..... ;)

2012-06-05 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0