Mardrömmar

Inatt drömde jag en mardröm igen vilket har hänt ofta de senaste nätterna. Jag sover dåligt och har olika drömmar hela tiden.

Före midsommar så drömde jag om att vi skulle paddla i storm (vi paddlade under midsommarhelgen) och inatt  drömde jag om bröllopet.

 

Bröllopet närmar sig med stormsteg och det är många som frågar om jag är nervös. Än så länge har allt känts så planerat och lugnt men efter inatt så känner jag paniken komma krypande.

Tänk om inte håret blir som jag vill eller om det hällregnar hela dagen eller att maten inte räcker...

Allt snurrar nu bara i mitt huvud men förhoppningsvis blir det nog bra.

 

Mina bröllopsskor som jag köpte tidigare under veckan. Lyckades hitta dem för pangpriset för 200kr :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0