Solen skiner på Strömsholm

Igår började min resa mot Strömsholm.

Tycker synd om Johan vars brud sticker direkt efter bröllopet. Bröllopet blev i alla fall helt fantastiskt men mer om det tänkte jag skriva så fort jag får lite fler bilder.

 

Igår körde jag ner till Gävle och övernattade hos Carro som jag ska gå kursen tillsammans med.

Vi klev upp vid halv fem och åkte sista biten idag.

 

När vi började närma oss så började solen skina och så har det fortsatt nästan hela dagen.

 

Idag har det varit introduktion och genomgång av alla regler. Vi har också blivit tilldelade hästar och testat rida några av dem.

 

Jag tror att hästarna som jag har fått kommer att passa mig som handen i handsken.

 

Den ena hästen har jag haft på en av de tidigare kurserna. Kan ni gissa vem det är?

 

Red Sammy en lite lugn sväng på stallplan och han verkade då inte trött utav resan utan hoppade och studsade åt alla håll. Trött som jag är så satt jag mest och skrattade och kunde inte riktigt rida seriöst men huvudsaken att han fick komma ut och jogga lite.

 

Nä nu blir det inte mer för idag utan jag återkommer förhoppningsvis imorgon.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0