Sammy badar

Min plan för dagen var att rida på eftermiddagen strax innan det började regna och det gjorde jag.
Problemet var dock att det var så fruktansvärt varmt att när jag skulle slå på en tappsko så rann svetten på både mig och Sammy.
Beslutade mig för att rida ned till älven och rida lite längs med vattnet för att svalka av oss lite.
Han var verkligen superduktig även om han fortfarande tycker att vatten är lite läskigt.
Joggade honom sedan en litens snabbis nere vid rundvolten och han kändes riktigt fin.
 
 
Här är en väldigt kort och dålig film från badstunden filmat från min mobil.
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Vågar du ha kameran i vattnet.....iiiii

Svar: Men det var ju bara Sammy som fick bada, inte jag ;). Pluss att min mobil klarar 3h under vatten så skulle jag råka tappa den så skulle det inte vara någon fara :)
Malin Nordin

2012-07-07 @ 20:40:59
URL: http://jennynystrom.blogg.se
Postat av: jenny

ja eller mobilen =)

2012-07-07 @ 20:41:34
URL: http://jennynystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0