Jag och Lillen

Idag har det varit en otroligt varm och skön dag.

Började morgonen med att åka in och jobba någon timme då jag inte hann klart allt jag skulle göra igår.

Därefter så gick jag och Johan på stan och köpte lite små detaljer som vi ska ha till bröllopet, tänk om man hade pengar så pass att man kunde köpa allt man verkligen ville köpa.

Det går att hitta så mycket roligt som man skulle vilja använda och dekorera med det är dock lättare att dekorera när man ser hur allt kommer att se ut med dukningarna.

 

Därefter åkte vi hem till Vännäs och Johan fick på en gång åka vidare till sin svensexa. Han kommer vara borta hela helgen så det är bara jag och katterna hemma.

Jag och lillen passar på att leka då mamma Nala är ute på vift.

 

 

Är enormt trist och jag saknar Johan redan nu utan att han ens har varit borta över natten men jag får roa mig med att göra klart packningen och städa här hemma i lägenheten.

 

Sammy har fått vila idag och jag har bara varit ute och pussat och klappat på honom. Tror han var lika medtagen av värmen som jag var.

 

På måndag åker jag och Sammy ned till Ö-vik och Johan kommer ned på torsdag.

Allt känns så spännande och jag kommer nog inte kunna andas ut fören bröllopet är över.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0