Början på en ny vecka

Jag har jobbat hela helgen och försökt vid varje fikapaus och lunch att gå ut och titta på dressyrtävlingarna. Har verkligen varit sugen att vara med och efter att ha ridit Sammy på lördagen då han gick helt FANTASTISKT så kändes det surt att inte varit med.

Dock så finns det inga pengar och verkligen inte nu när jag måste betala för att ha med mig Sammy ned till Strömsholm.

 

Sammy har verkligen varit otroligt fin de senaste dagarna och det känns så himla trist att inte få ha med honom i kursen.

 

Det här är sista veckan innan jag får semester 1 vecka som kommer att tillbringas nere i Ö-vik för att förbereda för bröllopet.


Kommentarer
Postat av: emily

Om du inte skulle vilja ha med honom så vet jag att min lillasyster gärna hjälper till, det finns ju massor med boxplatser lediga på Hippo nu så om du skulle vilja skulle hon garanterat kunna ta hand om honom de veckorna du är borta :-) Men jag förstår såklart om du vill ha med honom!

Svar: Tack för erbjudandet Emily men nu har jag bestämt att ta med mig honom ned till Strömsholm då jag har lyckats lösa det ekonomiskt :)
Malin Nordin

2012-07-03 @ 09:45:15
URL: http://livetmedella.blogg.se
Postat av: emily

Sv: Okej vad härligt! Om du ångrar dig så vet du att vi finns iallafall :-)

2012-07-05 @ 13:04:46
URL: http://livetmedella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0