Vinnare av uppifrån hästryggen!

Här kommer alltså de korrekta svaren på uppifrån hästryggen.
Det var faktiskt en som hade alla rätt (dock med en dubbelgissning).

Stort grattis till Rebecka Borg!!!!

Bild nr 1: Vår underbara Mighty Bouncer (Bosse the man)

Bild nr 2: Ludger Beerbaums fina hingst Goldfever från Tyskland.


Bild nr 3: Vår gamla häst Nice Surprice (Sunny) som nu står som avelsto i Ö-vik.

Bild nr 4: Karin Bromans föredetta häst E-day som jag red och tävlade ett tag.


Bild nr 5: Eucalyptus (Erik) som jag var fodervärd åt under 2011

Bild nr 6: F.d ridskolehästen Sture från Ö-vik som Malin hyrde för många sommrar sen.



Roligt att det i alla fall var några som var med och tävlade. Om ni skulle vilja att jag skriver lite mer om någon av hästarna är det bara att hojta till!

Rebecka kommer att vinna:
En gästbloggning här på bloggen.
Ett hästporträtt på valfri häst ritat av mig (tydligt foto måste bifogas), jag kommer att lägga ut ett foto på den färdiga bilden när jag är klar med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0