Vad jag gjort så här långt

Inte världens mest fartfyllda dag, har precis gjort bort tre maskiner tvätt, rensat bland mina smycken och måste ta tag i att packa.
Åker som sagt ner till Övik ikväll och imorgon eftermiddag drar jag vidare på lite äventyr. Mycket mer än så kan jag inte säga just nu.
Skulle behöva åka förbi SYOn på skolan idag, men hon svarar inte när man ringer, så det blir inget av det...

Nog om det, glöm inte att vara med i våran tävling som avslutas idag, priset är fortfarande hemligt!
Klicka HÄR för att komma till tävlingen!

Såhär förvarar jag alltså mina smycken, tror jag har visat det förut dock

Och en massa örhängen och lite annat ligger i botten, är man hästnörd så är man!

Och sen blev det lite att slänga också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0