Sova då?

Igår så fick jag bara lov att dygna, alltså vända tillbaka dygnet och det betyder att jag var vaken 28h i sträck, var himlarns trött på kvällen, men det var tur att jag skulle ut till stallet.

Somnade strax för 12 igår och varknade vid 5 och kunde inte somna om, hur är det möjligt? Att man har varit vaken jättelänge och sedan får kroppen för sig att 5h sömna ska räcka?
Lyckades till slut få lite mer sömn, men då klockan ÅTTA imorse så bestämde sig j*vla Vännäs renoveringsföretags att det var dags att dra igång borren i betongväggen i lägenheten brevid, skööööönt uppvaknade, låg och led under två kuddar för att försöka slippa ljudet, gick inte så bra... Så halv 9 var det bara all pallra sig upp.
Vad har jag mer gjort idag då? Mockade 5 boxar (illa då man saknar att mocka så man tar 4st av bara farten haha) och diskat. Nu är det plugg som gäller för resten av kvällen, men funderar på att dra en tupplur innan, ögonen svider..
Intressant inlägg? hehehehe

En bild på söta Nala som hade varit bortsprungen sen i fredags, så igår satte vi upp lappar.
När vi då kommer hem och ropar så kommer såklart katten. Idag blir det till att ta ner lapparna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0