Slut på batteri

Alltså det här med att plugga... Går inte så jäkla bra, det är verkligen som att min hjärna protesterat mot all fakta som jag försöker trycka in, framför allt för att det jag ska plugga till nu är skittråkigt, men också för att jag hade tenta igår, som jag då pluggat till, vilket gör att vad jag än läser så fastnar det inte. Jag kan inte komma ihåg någonting av det jag har läst. Usch och fy säger jag bara, vet att jag kommer faila imorrn och har inte ens lust att gå dit och göra den.. BLÄ
Istället har vi haft storstädning och våffelfika i korridoren, mycket trevligare och bättre, men nu är jag tillbaka på rummet igen och ska på något sätt försöka få in lite information i huvudet. Lite är bättre än inget, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0