Sånt som gör det värt att blogga

"Maja Liljeberg om Löshoppning av Divan: Hej, hittade din blogg av en slump och tycker den är ganska bra :) det som gjorde att jag hittade den var att min kompis Cajsa har köpt eran gamla häst Gaston och har kvar honom fortfarande :) vi letade efter lite bilder på honom och hittade din blogg. det jag ville säga var att han fortfarande lever och är frisk och kry! Cajsa är 13 år och har hästen tillsammans med sin mamma och sköter honom jätte bra! ha det bäst! :)" 

Fan skit i alla kommentarer och statestik i världen! Det här betyder GULD för mig, min fina kära sagoponny som jag inte alls fattat vart han tagit vägen, och trott att han har varit avlivad, mår alltså som en prins!
Det kan inte bli bättre än så här - tack Maja för att du tog dig tid att skriva! :)

Kommentarer
Postat av: Maria J

Det är sånna kommentarer som är värda GULD! :) Internet är bra, jag har fått kontakt med både folk som kunnat ge mig unghästbilder på Lillan och förra ägarna till Darex. GULD!

2012-01-13 @ 17:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0