Så.. trött

Hmm ja, egentligen har jag lust att gå och lägga mig nu, men det vet jag inte är en sådan bra idé, har dessutom inte ens ätit middag ännu. Däremot har jag hunnit att fika med Amanda och en kompis till henne, hög mysfaktor och verkligen välbehövligt
Jag ska försöka plugga lite, men får se hur det går med det innan min hjärna korvar ihop sig.
Imorgon ska jag däremot plugga, så jag har precis duschat och gjort allt sånt så jag inte har någon som helst anledning till att inte plugga imorgon, just nu sitter jag t.o.m med en ansiktsmask, fick 3st av Maria så det här är min andra jag använder. Om nu Maria väl skulle läsa den här bloggen, eller KANSKE TA OCH SKRIVA LITE I DEN, så skulle hon veta att jag uppskattar dom...
Well well, ännu mer skitsnack, vi hörs!

Utfyllnadsbild i brist på annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0