Redo för avgång

Är nu tillbaka i studenrummet, men bara en kort stund.

Imorse klev jag upp vid 8 och åkte ut till stallet för att ta min barbackatur på världens finaste häst.
Kandaret åkte på och han var bara sååå fin, red bara längs vägen (sjukt tråkigt) men jobbade lite byten och nu sättar han dom även till vänster utan korsgalopp och jag blev hur lycklig som helst.
Dock fick jag trevliga ridsår.. Att jag aldrig lär mig, hans rygg är inte skön att rida barbacka på, även om man har täcke under...

Har lite bilder, men orkar inte dra upp sladden för att lägga in dom, jag har nämligen packat för att åka till Piteå över helgen, och hälsa på världens bästa Britta och Julia!

Just nu väntar jag på att skjutsen ska anlända, ska åka med två trevliga grabbar som också ska med, men dom åkte från Övik.

Ha en trevlig helg allesamms så hörs vi!
Finaste hästen på hela jorden ♥
Foto: Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0