Pluggmode-off

Har nu varit hemma ett tag sedan tentan, det gick väl sådär, den var faktiskt mycket svårare än den första, och tillslut blev jag så less på en fråga som dom inte att uttryckt sig specifikt vad dom ville ha för svar så jag skrev ner det med haha. Sedan hade dom än en gång tagit med frågor dom inte får ha, från en gästföreläsning - suck, så det får vi klaga på, igen!

Men men, gick sedan hem, tog ca 30min och det var lite småkallt, kom hem och satte igång och tvätta lite, bytte lakan och var allmänt duktigt. Att nästa tenta är om två dagar känns väldigt motigt. Måste dessutom ta och sova en stund då det bara blev 2h i natt och när jag skriver det här känns det som att ögonen blöder.
Kul förresten att Maria skrev igår! Får hoppas hon kan klämma ur sig ytterligare ett inlägg då jag vet att hon inte jobbar idag...

Saknar min fina fina häst - men till veckan så! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0