Nu är det gjort!

Nu har jag anmält mig till pretarandutbildning inför yrkesprover för SRL 3. Känns just nu väldigt avlägset för att det i över huvud taget ska finnas en chans för mig att komma in.

  • Min hoppning är helt obefintlig just nu så jag hoppas jag kan börja sätta igång och träna så snart som möjligt. Ska alltså klara av att hoppa bana på 1.20 enkelhinder på 1.30

  • Resten av min ridning är väll inte att hurra över heller. Ska kunna rida och utbilda hästar upp till MVS B

     

Skönt är dock att utbildning är 6veckor över sommaren så man slipper ta ledigt från jobbet för att kunna ta kursen.

 

Längtar dock tillbaka till Strömsholm med alla utbildade hästar och fantastiska lärare. Bara atmosfären och fina omgivningen är ju helt otrolig.


Jag och min fina unhäst Herman från utbildningen 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0