Mer om gårdagen

Ja, kan ju passa på att slänga in ett inläg om det också, när jag var på stallet så fick jag skynda mig tillbaka hem till Maria och Johan, hamnade dock bakom ett minst sagt ovanligt fordon på vägen tillbaka, nämligen en häst och släde!

Sedan åkte vi och hämtade Marias bil och sedan direkt till till Hippo där jag lämnade Maria och fick låna hennes bil för att tiden skulle gå ihop.
Skynda hem till mig, byta om och sedan snabbt till skolan för att lyssna på redovisningar i 3h, så tråkigt...

Hem och slängde ihop lite mat i världens fart då jag inte ätit sedan 8, och mat har nog aldrig smakat så gott!
Somnade sedan som en stock, upp igen för att hämta Maria så hon kunde skjutsa hem mig och sedan ta bilen. 

Jag dog direkt i sängen igen när jag var tillbaka vid halv 9 och sov sedan fram tills 8 i morse, har nu dragit mig i sängen allt för länge, så nu är det frukost, plugg och sedan lite mer plugg.


Försökte ta en bild i farten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0