Kvarka

Som de flesta nu säkert redan har läst så har vi fått kvarka på Umeå Ryttarförening.

Jag som var med och kämpade mot denna jobbiga smitta även när jag jobbade på Örnsköldsvikortens ryttarförening

Då när jag jobbade där blev vi väldigt hårt drabbade och ridskolan var nedstängd under en längre tid och som påföljd av det fick vi ekonomiska bekymmer då. Som tur gick kommunen in och stöttade föreningen ekonomiskt och alla elever var också helt fantastiska och stöttade klubben.

 

Känns dock trist att börja året på detta sätt och jag hoppas vi slipper det snarast möjligt.

Har teori med mina lördagslektioner imorgon och tänkte passa på att föreläsa om just kvarka. 

För er som vill läsa mer om kvarka kan ni kolla här!


Här är artikeln som då var om ÖOR.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0