Dags att säga det

Ja, nu var det tomt på uppdatering igen, men det har varit ganska full smockade dagar.
I fredags vaknade jag upp med huvudvärk, så där lagomt roligt då det var sista dagen att plugga på inför tentan. 
Mådde allmänt dåligt hela dagen och höll på att svimma o.s.v, så den dagen var inte så härlig.

Igår (lördags) tentades det, för sista gången på det här kursen hoppas jag.
Jag ska nämligen hoppa av den här utbildningen, av olika anledningar, men framför allt för att den inte är vad dom utlovade. Lika bra att skriva ut det nu, då jag redan tror att dom flesta vet.

Ska börja redan imorgon med att söka jobb, sedan har jag sagt upp lägenheten så jag måste flytta senast den 26:e februari, vilket dock lär bli tidigare då jag inte har några pengar.

Om jag inte åker direkt på jobb, så flyttar jag hem till Övik igen, och sedan ska jag söka nytt till hösten.
Efter tentan hämtade Maria upp mig, en snabbvisit till Vännäs och sedan ner till Övik för att äta middag hos pappa som fyllde år i veckan. Sedan åkte jag upp till Umeå igen för att festa lite, både med lite nya vänner och sedan drog jag vidare till några klassisar.
Både igår och idag så har jag också haft ont i huvudet så dagen har faktiskt bara spenderats i sängen, och trots att jag sovit till och från hela dagen så ska jag faktiskt fortsätta sova nu och hoppas på att jag vaknar upp imorgon utan huvudvärk!
Då ska jag försöka dra mig mot Vännäs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0