Åsikt om "dagens ridpass"-inlägg

Även fast dom här inte är dom roligaste inläggen att läsa, så är det här faktiskt som min dagbok för vad jag har gjort och jag tycker det är väldigt nyttigt att kunna gå tillbaka vad man har gjort, vad som har gått bra och mindre bra, så man kan kolla upp och tänkta "just ja, det var ju det jag skulle träna på".

Många gånger vill man hoppa över dom här inläggen när man läser en blogg där man inte känner den som äger bloggen, jag själv brukar kunna göra det, men brukar åtminstonde försöka skumma igenom dom så jag kanske kan lära mig något nytt.

Man är aldrig fullärd, och bloggar är ett väldigt bra hjälpmedel om man har lite idétorka på vad man ska rida, eller hur man ska lösa sitt problem med att hästen sistter fast i vänster sidan o.s.v

Ta vara på och utnyttja all gratis hjälp ni kan få!

Maria och Bosse i Timrå -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0