Vill inte göra mig av med dom

Rosetter... Är inte det ett ganska skrytit ämne att skriva om? Lite tabu att visa upp dom på bloggen, eller fota efter framgångsrik tävlingshelg och lägga ut på facebook, så länge dom inte sitter PÅ hästen.

Det jag egentligen vill komma fram till med det här inlägget är: Vad gör ni av era rosetter?
Hänger ni upp dom?
Slänger ni dom i en låda?
Stannar dom i stallet?
Lämnar ni in dom till sekeritariatet?

Jag vet att framför allt dom som tävlar högre, mycket och oftast är placerad lämnar rosetterna på tävlingen och ser hellre att få en slant för det, eller ingenting alls, just eftersom rosetter är en ganska dyr utgift för arrangörer.

Jag själv, äääälskar mina rosetter, jag tycker varenda en av dom tillför ett minne, jag är väldigt noga med att skriva på baksidan, datum, klass och resultat, samt något fint om hästen, har gjort det sedan jag fick min första rosett och kommer nog fortsätta med det ett bra tag till :)

Just nu hänger mina rosetter i källaren hos mamma, har ingen bättre plats för dom, och jag tycker dom passar bra in där :)

Men som sagt, vad gör ni med era rosetter?


Kommentarer
Postat av: emelie forsberg

jag orkar fan inte leva, trodde jag hade många som typ hade 15 stycken! :´( men vadfan sen ser jag de här......................

2012-02-27 @ 13:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0