Träningsvärk

Kommer nog både jag och Bosse ha imorgon då vi var iväg och tränade i backarna idag. Själv tränade jag att stå i fältsits i ca 1timme vilket resulterade i att jag hoppade av och gick sista biten hem då mina ben var som två stockar.
Härligt var det dock. Har även passat på att smörja utrustningen och kollat igenom allt som ska tvättas och packas åt Bosse innan han ska flytta ned till Ö-vik igen.

Är i alla fall klart med foderhäst nu och jag ska bara kolla igenom fodervärdesavtalet så att det blir riktigt bra.

Den nya pållen får en presentation när han väl står i stallet. Någon som är nyfiken?


Så här fint väder var det när jag och Bosse var ute. Red ut i 1h och 30min så imorgon ska Bosse få en välförtjänt vilodag, vi ska bara ut på en liten promenad hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0