sunday night

Har lite beslutsångest om jag är intresserad nog av att ser oscarsgalan eller inte... Har precis duschat och det vore extremt mysigt att krypa upp i soffan med lite oboy, men samtidigt är det inte där jag vill somna...
Imorgon ska jag umgås med mina söta kusiner, vi ska gå på stan och mysa lite, men jag ska försöka att hålla hårt i pengarna.

Nästa helg fyller jag år! Längtar galet mycket, blir fest och ska bli så kul att få samla ihop alla fina människor och bara ha det kalasbra! Får även finbesök av folket i piteå, så det blir awesome!

Imorgon ska ni också få se på bilder på mitt rum som äntligen är klart, eller ja, så klart som jag kan få det just nu.
Sen måste man skriva en sån där... önskelista.

Nej nu blir det nog lite oscarsgala iaf!
Ha det så fint!

Bästa vännerna i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0